Zwroty i reklamacje

UWAGA !


Bardzo prosimy wszelkie zwroty i reklamacje kierować na nasz adres firmowy, tj.

Boutique13.pl Patrycja Pawlus

Wałachowej 19

43-303 Bielsko-Biała

Zwroty

Przed wysyłaniem do nas zwrotu bardzo prosimy o krótką informację mailową z datą nadania paczki na adres: zwroty@boutique13.pl. Stanowi to dla nas potwierdzenie, że zwrot został nadany i w przypadku zagubienia paczki możemy szybko reagować.

Wszystkie zakupione u nas produkty możesz bezpiecznie zwrócić w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W tym celu wystarczy wypełnić formularz zwrotu dołączony do przesyłki lub dostępny na naszej stronie internetowej (kliknij tu, by pobrać PDF z formularzem) i odesłać do nas nieużywany towar wraz z dowodem zakupu (jeśli dostałaś rachunek drogą elektroniczną nie musisz dodawać go do paczki) na adres podany poniżej:

Boutique13.pl Patrycja Pawlus
ul. Wałachowej 19
43-303 Bielsko-Biała

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać nienaruszone metki. Paczka powinna być solidnie zabezpieczona oraz odpowiednio zapakowana. Koszt wysyłki w przypadku zwrotu ponosi kupujący, a nasz sklep nie odbiera przesyłek za pobraniem lub wysłanych przy pomocy paczkomatów INPOST.

Zwrot należności za odesłany towar następuje maksymalnie w terminie 14 dni na rachunek klienta wskazany w formularzu zwrotu.

Wypełniony formularz możesz także odesłać nam na maila zwroty@boutique13.pl

Pobierz formularz zwrotu w PDF

Wymiany

Chcesz wymienić otrzymany towar? Kolor lub rozmiar Ci nie odpowiada ? Nic prostszego!

Przed wymianą bardzo prosimy o kontakt, w celu sprawdzenia jaki jest czas oczekiwania na wymianę i czy produkt jest dostępny. Wymiany realizujemy na dwa sposoby. Można odesłać do nas towar z informacją o wymianie na inny rozmiar, po otrzymaniu paczki wysyłamy kolejną z właściwym towarem. Taka wymiana jest bezgotówkowa, ale trwa dłużej. Drugą opcją jest zamówienie odpowiedniej sukienki, opłacenie zamówienia i jednoczesne odesłanie nam wymienianego towaru. Wtedy wymiana odbywa się niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty, a po otrzymaniu paczki dokonujemy standardowego zwrotu pieniędzy.

Reklamacje

Wszelkie reklamacje prosimy kierować na adres e-mail reklamacje@boutique13.pl lub poprzez wysłanie nam towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres:

Boutique13.pl Patrycja Pawlus

ul. Wałachowej 19

43-303 Bielsko-Biała

Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w terminie maksymalnie 14 dni. Wypełniając formularz reklamacyjny prosimy o wskazanie czy domagasz się naprawy towaru czy wymiany na nowy o ile istnieje taka możliwość. Jeżeli naprawa ani wymiana jest niemożliwa Boutique13.pl zwróci Ci całą należność za reklamowany towar. Nie zapomnij również o podaniu w ww. formularzu swoich danych kontaktowych, takich jak adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego i adresu do korespondencji.

Szczegóły dotyczące procedury zwrotu i reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie.